Finanțare
15.000 EURO
Contribuție
Contribuția beneficiarului: 0%.
Beneficiari
Fermieri mici

PNDR 6.3 – Sprijin pentru dezvoltarea fermelor mici
PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA 2014 – 2020
Submasura 6.3 „Sprijin pentru dezvoltarea fermelor mici” contribuie la domeniul de interventie „Imbunatatirea performantei economice a tuturor exploatatiilor agricole si facilitarea restructurarii si modernizarii exploatatiilor, in special in vederea cresterii participarii pe piata si a orientarii spre piata, precum si a diversificarii activitatilor agricole”.
Obiectivul programului:
Scopul investițiilor sprijinite în cadrul acestei submăsuri este sprijinirea investițiilor pentru creșterea competitivității exploataților agricole prin dotarea cu utilaje și echipamente performante în raport cu structura agricolă actuală, precum și investițiile pentru modernizarea fermei (în special cele de dimensiuni medii și asocieri de ferme mici și medii) și îmbunătățirea calității activelor fixe.
Cheltuieli Eligibile ale Programului
Cheltuielile propuse in Planul de Afaceri, inclusiv capitalul de lucru, achizitia de teren sau material biologic, efectuare de studii precum cel pentru sectorul pomicol, sau privind potentialul agricol precum si activitatile relevante pentru implementarea corecta a Planului de Afaceri aprobat pot fi eligibile, indiferent de natura acestora.
Criterii de Eligibilitate Solicitant
Categorii de solicitanti eligibili:
- Persoanele fizice inregistrate si autorizate;
- Societate cu raspundere limitata cu asociat unic/ majoritar (majoritate absoluta 50%+1) SRL/SRL-D
Valoarea Finantarii Nerambursabile
Sprijinul public nerambursabil se acorda pentru o perioada de maximum 3/ 5 ani (perioada de 5 ani se aplica doar pentru sectorul pomicol) si este de 15.000 de euro, procentul de finantare nerambursabila fiind de 100%.
Sprijinul pentru dezvoltarea fermelor mici se va acorda sub forma de prima in doua transe, astfel:
- 75% din cuantumul sprijinului la semnarea Deciziei de Finantare;
- 25% din cuantumul sprijinului se va acorda cu conditia IMPLEMENTARII CORECTE a Planului de Afaceri, fara a depasi 3/5 ani (5 ani pentru exploatatiile pomicole), de la semnarea Deciziei de Finantare.
1. Începerea colaborării
Oferta noastră constă într-o întâlnire gratuită pentru a va prezenta pașii care urmează, dacă doriți să colaborăm va fi nevoie de un avans, iar din proiect se va deconta consultanța doar în cazul în care proiectul este câștigător. Cu ajutorul acestei etape putem afla exact ce vă doriți și cum vă putem ajuta mai bine.
2. Redactare proiect
Împreună vom discuta despre ideile principale privind proiectul dumneavoastră. Vă vom cere detaliile necesare pentru a realiza obiectivul dorit și vă vom îndruma înspre varianta potrivită și eligibilă. Proiectul va fi realizat într-un mod cât mai profesional și la termenul stabilit împreună.
3. Depunere proiect
Vă scutim de un drum și un gând în privința pregătirii dosarului de depunere. Vom strânge și completa toate actele necesare până la momentul depunerii proiectului și vă vom anunța când este momentul în care va trebui să vă prezentați pentru semnarea acordului de finanțare.
4. Implementare proiect
Întocmirea ofertelor, documentației pentru achiziționarea echipamentelor și recepția acestora poate fii dificilă în anumite cazuri. După acceptarea proiectelor, noi, echipa Optim Consulting, vă vom sta la dispoziție pentru a găsi soluții și distribuitorii potriviți pentru afacerea dumneavoastră.
5. Asistență post-implementare
Încă un bonus de care veți profita este prezent în faptul că pe o perioadă de 3 ani după implementarea proiectului vă vom redacta raportările de monitorizare a proiectului pentru a vă ușura munca și pentru a ne asigura ca toate acțiunile respectă regulile Start-up Nation.