PNDR 6.4 – Investiții în crearea și dezvoltarea de activități neagricole

Finanțare

200.000 EURO

Contribuție

Contribuția beneficiarului: 0%.

Beneficiari

IMM / Fermieri

PNDR 6.4 – Investiții în crearea și dezvoltarea de activități neagricole

PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA 2014 – 2020

Submasura 6.4 „ Investiții în crearea și dezvoltarea de activități neagricole”.

SCOPUL programului:

Scopul investițiilor sprijinite în cadrul acestei submăsuri este de sprijin pentru microîntreprinderi şi întreprinderi mici din mediul rural, care își creează sau dezvoltă activități non-agricole în zonele rurale.

Obiectivul programului:

  • Stimularea mediului de afaceri din rural, contribuind la creșterea numărului de activități non-agricole desfășurate în zonele rurale;
  • Dezvoltarea activităților non-agricole existente; crearea de locuri de muncă, creșterea veniturilor populației rurale și diminuarea disparităților dintre rural și urban;

Criterii de Eligibilitate Solicitant

  • Micro-întreprinderile și întreprinderile mici existente, din spațiul rural;
  • Micro-întreprinderile și întreprinderile mici nou-înființate, din spațiul rural, care fac dovada cofinanțării;
  • Fermierii sau membrii unor gospodării agricole care își diversifică activitatea de bază agricolă prin dezvoltarea unei activități non-agricole în cadrul întreprinderii deja existente încadrabile în microîntreprinderi și întreprinderi mici;

Valoarea Finantarii Nerambursabile

  • nu va depăși 200.000 Euro/ beneficiar pe 3 ani fiscali
  • va respecta prevederile Regulamentului 1407/2013 cu privire la sprijinul de minimis

Etapele colaborării

1. Începerea colaborării

Oferta noastră constă într-o întâlnire gratuită pentru a va prezenta pașii care urmează, dacă doriți să colaborăm va fi nevoie de un avans, iar din proiect se va deconta consultanța doar în cazul în care proiectul este câștigător. Cu ajutorul acestei etape putem afla exact ce vă doriți și cum vă putem ajuta mai bine.

Read more

2. Redactare proiect

Împreună vom discuta despre ideile principale privind proiectul dumneavoastră. Vă vom cere detaliile necesare pentru a realiza obiectivul dorit și vă vom îndruma înspre varianta potrivită și eligibilă. Proiectul va fi realizat într-un mod cât mai profesional și la termenul stabilit împreună.

Read more

3. Depunere proiect

Vă scutim de un drum și un gând în privința pregătirii dosarului de depunere. Vom strânge și completa toate actele necesare până la momentul depunerii proiectului și vă vom anunța când este momentul în care va trebui să vă prezentați pentru semnarea acordului de finanțare.

Read more

4. Implementare proiect

Întocmirea ofertelor, documentației pentru achiziționarea echipamentelor și recepția acestora poate fii dificilă în anumite cazuri. După acceptarea proiectelor, noi, echipa Optim Consulting, vă vom sta la dispoziție pentru a găsi soluții și distribuitorii potriviți pentru afacerea dumneavoastră.

Read more

5. Asistență post-implementare

Încă un bonus de care veți profita este prezent în faptul că pe o perioadă de 3 ani după implementarea proiectului vă vom redacta raportările de monitorizare a proiectului pentru a vă ușura munca și pentru a ne asigura ca toate acțiunile respectă regulile Start-up Nation.

Read more

Optim Consulting

Servicii profesionale
de consultare şi elaborare proiecte

Află și tu cât de ușor este să aplici la un astfel de program de finanțări.